Barion Pixel

+36-30/573-2544

Email info@okoscucc.hu

0

Nincs termék a kosaradban

Ingyenes szállítás 35.000 Ft felett

0

Nincs termék a kosaradban

Ingyenes szállítás 35.000 Ft felett

Rólunk

A GetSmart egy új típusú kis- és nagykereskedelmi vállalkozás. Egy fiatal és ambíciózus csapat, amelynek célja egy modern, fenntartható, globális világ építése. Az Okocucc.hu-n okos, szezonális, hasznos termékek és ajándéktárgyak széles választékát találod elérhető áron, megbízható csapattól. Az általunk forgalmazott eszközök nagy részét mi is használjuk és szeretjük, így bátran tudjuk ajánlani bárkinek. Nézz szét nálunk és amennyiben közben kérdésed merülne fel, keress fel bennünket a weboldalunkon található elérhetőségeink valamelyikén.

Fizetési módszer

Az alábbi fizetési módszereket áll módunkban elfogadni. Klikk a kártyák egyikére több információért.

Kártyás fizetés választva a megrendelt termékeid pár nap alatt már nálad is lehetnek. Ez a fizetési mód ugyanis kényelmes, gyors és biztonságos.

Lehetőséged van a rendelésedet a csomagod átvételekor is kiegyenlíteni. A futárnál vagy a csomagautomatáknál legtöbb esetben készpénzzel tudsz fizetni. Az utánvét kezelési költsége 490 Ft.

Banki átutalás esetében nem szükséges azonnal fizetned, azonban az általad rendelt termékek csak abban az esetben kerülnek kiszállításra, ha a számlánkra beérkezik az adott összeg.

Banki átutaláshoz szükséges adataink:

Adószám: 25445996-2-06

IBAN: HU51120672040153960500200001

Bank: RAIFFEISEN BANK ZRT.

Szállítási információk

Csomag visszaküldés esetén a csomag biztonsága, a kézbezítés sebessége (1 munkanap) és az automatikus csomagbiztositás miatt kérjük GLS futarszolgattal, vagy Foxpost-tal küldd vissza a termék(ek)et.

Magyar Postával feladott csomagot szolgáltatás minőségbeli problémák miatt NEM tudunk fogadni. A megértésedet köszönjük!

Hogyan küldd vissza megrendelt termékeidet ingyenesen

Csomagod visszaküldése esetén a csomag biztonsága, a kézbezítés sebessége (1 munkanap) és az automatikus csomagbiztositás miatt, kérjük, hogy GLS vagy Foxpost futárszolgáttal küldd vissza a termék(ek)et.

Gyakori kérdések

Előzetesen online kártyával vagy banki átutalással, illetve átvételkor a futárnak kártyával vagy készpénzzel. Az utánvétnek plusz költsége van, melyről a ‘Fizetési módszerek’ részben kaphatsz információt.

Ha regisztráltál az oldalon, akkor ezt orvosolhatod a folyamatban lévő megrendelés kezelőfelületén keresztül. Újra próbálkozhatsz, illetve választhatod a banki átutalást vagy a futárnak történő fizetést (utánvét beszedésének plusz költsége van). Egyéb esetben kérlek jelezd nekünk az ügyfélszolgálaton keresztül.

Ha a fizetés az egyiknél sikertelen, úgy automatikusan töröljük azt. Egyéb esetben kérlek jelezd e-mailben, hogy melyiket töröljük, és így csak az egyiket fogjuk küldeni.

Amint megérkezik a “visszaigazolt” státusz értesítő e-mail, a rendelés teljesítése jogilag megkezdődött, így a hibás rendelésekért a felelősség onnantól kezdve sajnos téged terhel. Ezért kérlek gondold át a rendelésed, és ellenőrizd azt a kosár oldal, illetve a visszaigazoló e-mail alapján. Ha mégis probléma merül fel, kérlek jelezd e-mailben minél hamarabb (info@okoscucc.hu) rendelési azonosítóval együtt, és megtesszük, amit tudunk. Ha előre fizettél, akkor banki átutalással vagy helyszíni fizetéssel tudod állni a különbözetet.

Kérlek jelezd a hibát ügyfélszolgálatunknak e-mailben. (INFO@OKOSCUCC.HU) Írd bele a megrendelésed számát, és hogy mit szerettél volna, ehelyett mit rendeltél. Miután felvettük veled a kapcsolatot, a terméket küldd vissza nekünk a GetSmart, 6721 Szeged, Juhász Gyula u. 12/A címre. Ezután rendeld meg azt, amit eredetileg szerettél volna. A rendelésnél írd a megjegyzésbe, hogy csere lesz és előző megrendelésed számát. A tévesen rendelt termék árát beszámítjuk és küldjük a jót. Ha mi küldünk téves terméket, akkor állni fogjuk a csere szállítási költségét, egyéb esetben a felelősség téged terhel.

Erre lehetőséged van, mielőtt a rendelés “visszaigazolt” státuszba kerül (erről e-mail értesítést kapsz), illetve az átvételtől számítva 14 napig, de ez esetben a felmerülő visszaküldés költsége téged terhel. Kérlek jelezd e-mailben (info@okosucc.hu), írd bele a megrendelés számát. Ha már kifizetted, ezt is külön jelezd és visszautaljuk az e-mailben feltüntetett számlaszámra illetve kártyás fizetés esetén arra a kártyára, amelyikkel eredetileg fizettél. A visszatérítés 1-2 napot vesz igénybe.

Rendeléstől számítva 1-2 munkanap. Ha sürgős, akkor GLS futárszolgálattal rendeld kérlek, mert a GLS garantáltan 1 munkanap alatt szállít házhoz.

Végigkövetheted a folyamatot e-mailes értesítések útján. A leadott rendelések először “feldolgozásra vár” státuszba kerülnek, majd ha a rendeléssel minden rendben és a termék rendelkezésre áll, “visszaigazoljuk”. A termékek csomagolásáról és a csomag futárszolgálatnak való átadásáról is értesítést kapsz. BŐVEBBEN ITT.

Kérlek nézd meg a spam mappában, illetve ellenőrizd a leadott rendeléshez csatolt e-mail címedet a webshopban a profilodban (ha regisztráltál). Ha nem sikerül megoldani, kérlek dobj nekünk egy emailt és segítünk.

Az aktuális szállítási költségeket minden esetben feltüntetjük a “Pénztár” oldalon, ahol lehetőséged van a számodra legkedvezőbb opciót kiválasztani.

Kérjük bizonyosodj meg róla, hogy a termék valóban hibás. (újrapárosítás, visszaállítás, hibaelhárítás az app-en belül, akku feltöltés, szoftver frissítés stb.) Az átvételtől számított 14 napon belül a vásárlástól elállhatsz. 30 napon belül a szolgáltató hibájából eredő probléma esetén visszatérítésre van lehetőség. 365 napon belül rendeltetésszerű használat esetén cserét vagy szervizt biztosítunk. Fizikailag sérült vagy hiányos terméket nem tudunk sem cserélni, sem visszavenni. A nem rendeltetésszerű használatból eredő sérülés a jótállás elvesztésével jár. Ezek lebonyolításához kérlek töltsd ki EZT a formot.

Termékeinkre 1 év kereskedői garanciát biztosítunk, mely garantáltan gyorsabb ügyintézéssel jár, mintha a gyártónak kellene a terméket visszaküldened, ami hetekbe telhet, körülményes és papírmunkával jár. Ehelyett mi vállaljuk a jótállást. Raktáron lévő terméket 1-2 munkanap alatt cserélünk. Az ügyintézés gyors, hatékony és egyszerű. IDE KATTINTS a garanciával kapcsolatos ügyek lebonyolításához.

Igen, biztosítunk lehetőséget személyes átvételre. Szegedi irodánkban átveheted csomagodat előre egyeztetett időpontban.

Foxposttal visszaküldheted 14 napon belül ingyenesen, ugyanazzal a nyitókóddal, amivel átvetted. GLS futárszolgálattal való rendelés esetén GLS csomagponton tudod feladni a csomagot, itt a vásárló állja a költséget. Személyesen is elhozhatod nekünk. A GLS és a Foxpost felelősséget vállal a csomagokért a magyar törvények szerint. Magyar Postával feladott csomagot NEM tudunk fogadni.

Kérlek a terméket eredeti állapotában és csomagolásában minden alkatrészével együtt egy légpárnás borítékban vagy dobozban küldd el. Ha nincs meg az eredeti doboz, kérlek tedd bele valamibe, amiben biztosan nem sérül szállításkor.

A rendelésedről elektronikus számlát küldünk az általad megadott e-mail címedre. Ezt a számlát NEM kell külön kifizetned, csak a tranzakció bizonylataként illetve a garancia érvényesítésére szolgál.

Sajnos nem áll módunkban beszámítani, akkor sem, ha az előző terméket nálunk vásároltad.

Nem mindenre. Ha a termék a 14 napos visszaküldés ideje alatt fizikálisan sérült, úgy a visszaküldés lehetősége elveszett. Valamint hiégniai okokból a kipróbált fülhallgatókat sem áll módunkban visszavenni.

Garancia érvényesítésért

Céges információk

Cégnév:
GetSmart Kft.
Cím:
6721 Szeged, Juhász Gyula utca 12/A Fsz. 1.
Telefon:
+36305732544
E-mail:
info (kukac) okoscucc.hu
Adószám:
25445996-2-06
EU adószám:
HU25445996
Cégjegyzék szám:
06-09-022414
Számlázási cím:
6721 Szeged, Juhász Gyula utca 12/A Fsz. 1.
Bankszámlaszám:
12067204-01539605-00200001